door herman650609 » vr 20 maart 2009 10:47
Beste forumbezoekers,
Een forum is een praatbarak waar iedereen zijn ding in kwijt kan, voor zover dit niet leidt tot persoonlijke verwensingen en escalerende cyberconversaties.
Moet nu wel passen dat ik met een paar niet-onbelangrijke initiatiefnemers van LZC al jaren goed bevriend ben. Nog voor het aan de buitenwereld kenbaar werd gemaakt was ik al op de hoogte van hun dromen, die zij tot plannen smeedden, en uiteindelijk ook nog konden realiseren. Ik heb hen dan ook van harte gefeliciteerd met het resultaat. Mijn vorige reactie op het forum moet je dan ook begrijpen als een mijmering bij de vaststelling dat niet iedere inspanning gelijkwaardig wordt beloond. Ik sluit me ook aan bij de reactie van positivist Hugo.
Overigens, de dag dat LZC al zwevend in hogere sferen vertoefde, ben ik ook gevlogen, al was het meevliegen met de snelle Texan ULM van rZAV vanaf EBKT, voor een vlucht langsheen de Vlaamse kust, een unieke belevenis bij dit schitterende voorjaarsweer. Onze "koffiepauze-tussenlanding " maakten wij op ... EBMO!
En deze week is het zweefseizoen ook voor mij gestart, met de obligatoire checkvlucht vanaf LFAV. Mijn DG-tje moet evenwel nog naar een Duitse LTB voor JNP en wat werkjes die een "prüfer" vereisen.
Hals- und Beinbruch,
Herman